onsdag 16 januari 2008

Tokroligt?

Hej hopp! Igår var mamma och jag på långpromenad med Lucas och hans mamma. Sov bort mest hela rundan. Jag tycker det är bäst så när man ändå ligger där i vagnen.


Annars var det en ganska vanlig dag igår. På kvällen när jag skulle sova hos pappa i soffan var det inte helt lätt. Han och mamma kollade nämligen på något nytt program med någon tjej som heter Carolina Gynning. Så fort jag var på väg att somna så skrattade pappa så det hoppade. Nästan tortyr kan man säga. Hur som helst vart jag förvånad för vips sov pappa med. Mamma fick säga till honom att han skulle gå upp och lägga mig i sängen och bädda ner sig själv också. Det var väl lika bra det.


Mamma surfade på Ikea efter möbler och annat till mitt rum igår och hittade en del fint som jag tror jag gillar. Snyggt jobbat mammsen!



Inga kommentarer: