måndag 28 januari 2008

Händelserik helg!


26/1-08
Pappa spelar på O`Learys och faster My bor hos oss i helgen. Toppenkul!



Faster My hjälper mig med hoppgungan.
Jag, mamma och pappa var på stan i ruskvädret och shoppade lite kläder. Inte ett enda plagg till mig!! Fy va det är orättvist ibland....


Jag och pappas nya Bob Dylantröja.


27/1-08

Idag ska vi på 90-årskalas. Pappas farmor fyller 90 år och hela släkten kommer att vara där. Spännande med alla fastrar och farbröder. Jag har bestämt mig för att inte börja grina som jag gjorde på faster Mys kalas. Nu är jag en stor flicka!

Detta är pappas kusin Lennie, pappas faster Annika, faster My och gammelfarmor Inga.


Och det gick jättebra hos gammelfarmor Inga men på vägen dit och hem kunde jag inte låta bli att vara lite ledsen.


Jag och pappa är lite trötta när vi är på kalas.



Vi hälsade även på faster Katja och farbror Kalle på vägen hem. De har flyttat in i en fantastisk 3rumslägenhet i centrala Karlskrona. Den är helt underbart fin :) Där vill jag sova över när jag blir lite större. Katja och Kalle är så snälla mot mig. Puss på er!



28/1-08




Oj va jag kan rulla! Idag har jag rullat över från rygg till mage för första gången flera gånger och mamma har missat det varje gång. Hi hi....


Simma lugnt!

Inga kommentarer: