måndag 21 januari 2008

Långpromenad i solen

Måndag 21/1-08

Gud va det är härligt med sol! Idag har jag varit ute på långpromrnad med Lucas och hans mamma. Solen sken och nappen smakade extra gott. Mamma säger att hon vill köpa en ny vagn till mig fast jag ligger rätt så bra i den jag har. Det är nog en sittvagn, modell smidigare för mamma att packa med som det är tänkt i så fall. Mamma ska bara bearbeta pappa lite först.


Söndag 20/1-08

Hipp hipp hurra på pappas födelsesdag!!
På morgonen sjöng vi (mamma) för pappa och gav honom frukost på sängen och massa paket.
Vi hade köpt en ny mikrofon och kläder som han tyckte va jättefina. Lite överraskad blev han nog. Jag gillade mest de fina snörena och pappret som var runt presenterna.



Sen kom mormor, morfar, moster Anna och moster Maria på besök. De skulle fira pappa på födelsedagen. Han fick en jättefin stege som han ska klättra på. Kanske jag också får när jag blir stor.

Jag fick kläder av mormor och morfar på min 6 månadersdag. Lila byxor och en hoodtröja med rådjur på. Ett par tuffa tofflor fick jag med :)









Nu höll jag ju på att glömma, jag fick ju banan till frukost. Konstig frukt tycker jag. Smakde inte alls som gröt eller välling. Mamma och pappa får allt övertyga mig lite bättre!




I morgon är det dags för vaccinationsspruta nummer 2! Hua!! Längtar INTE tills i morgon!


Over and out....





1 kommentar:

Erika sa...

Om pappa får köpa en ny gitarr så borde väl du få en ny vagn..? Ska bearbeta honom åt dig här på jobbet..=)