torsdag 24 januari 2008

Så var det dags för Baby Café igen!

Länge leve Freja!

23/1-08
Jag somnade kl 19:00 och missade allt roligt. Felix och Emil var här och hälsade på men jag slocknade som en klubbad säl. Måste vara sprutan jag fick igår som spökar. Stackars Felix, han tyckte inte att det var så kul att hälsa på så jag kanske skulle varit vaken och roat honom lite. Hur som helst så sov jag hela natten och vaknade inte förrän kl 06:00 och var då lite smått sugen på mat.

Emil äter glass
Felix vill inte va med


24/1-08
Oj va skoj det ska bli idag! Det känns som en evighet sen jag var på Baby Café. Det ska bli lite extra kul när Lucas ska följa med för första gången. Vi tog bilen idag för det var inte så mysigt väder sa mamma och Lucas mamma Anna. Känsliga tycker vi ;)



När vi kom dit var det fullt med barn som jag inte sett tidigare men en och annan hade jag ju träffat innan. Jag hälsade på alla och sen bar det iväg till sångrummet med den stora blåa mattan.



Vi sjöng och dansade, Tå ticke och Blinka lilla stjärna ekade länge länge....
Lucas såg ut att trivas med oss alla. Mysigast är när fröken blåser såpbubblor, de är så fina :)



Sen blev det fika och jag fick smaka ett litet litet rån av mamma. Det smakade konstigt men slank ner ändå. Kanske ska jag prova igen. I hörnet hittade jag och Lucas en lekmatta med stora bollar, den var himla mysig.

Plötsligt blev jag trött och vi skulle packa oss hemåt. Jädrans va jag blev arg i bilstolen, jag hatar nog den. Jag vill ha en större som är lite mer comfi!
Hem och sova.....zzzz


I morgon är en ny dag med nya äventyr!









Inga kommentarer: