måndag 14 januari 2008

Mååååndag morgon!


Ja happ. Så har helgen susat förbi. Hur vart gårdagen då? Tjo, jag fick åka osedvanligt mycket vagn. Vet inte vad som flög i mina föräldrar men jag tycker jag mest var ute och åkte hela dagen. Pappa städade bilen och lyssnade på någon bräkig skiva. Mamma hostar som en gammal röktant.


Natten till idag var till en början lite orolig. Jag vet inte om jag drömde otäckheter eller vad det var, men jag vart lite ledsen. Men det gick fint till slut. John Blund ger sig inte i första taget. Bilden jag valt att lägga upp idag säger mer om fotografen än mig, men det kansle inte var mig man skulle fotografera. Hur som helst så hittar du mig i nedre, högra hörnet. Lägg märke till att jag försöker påpeka den knasiga kameravinkeln.


God morgon och välkomna till en ny vecka i Freja Strannes liv!

Inga kommentarer: