torsdag 17 januari 2008

Fika på stan!


Idag ska jag åka in till stan och fika med Lucas, Melvin och Julia. Deras mammor ska också följa med. Jag tror fiket heter Dream eller nåt. Det ska bli jätteroligt att träffa dem igen. Jag vet att mamma också tycker att det ska bli kul. Pappa ska på after work ikväll så han kommer hem lite senare. Synd tycker jag. Pappa kan så roliga saker. Jag vet tex vart hans näsa sitter =) Nu sitter jag och beställer lite nya vårkläder. Det ska bli sååååå skönt med sommar igen! See ya´!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är lilla Freja. Hoppas att du får en rolig dag på stan tillsammans med dina vänner. Hälsa din mamma från mig. Kram

Erika sa...

Det är bra Freja. Se till att shoppa på dig en ordentlig garderob, man vet aldrig hur sommaren blir..=)

Anonym sa...

Det var väldigt mysigt. Många kramar från Melle. Mamma hälsar också.