söndag 13 januari 2008

Mysigt






Go morron alla mina läsare! Idag sov jag ut lite. Tyckte det kunde vara skönt att ligga kvar till 9-tiden. Pappa verkade glad för det. Igår fick de minsann tummen ur. Bilen vart tvättad! Men inte städad inuti, så det ska de säker göra idag. Man får väl säga att halva tummen sitter kvar. Tokigt.
Det var mysigt igår kväll. Då badade mamma och pappa och jag kollade på På Spåret-reprisen. Jag tycker det är lättare att hänga med andra gången. Sedan kollade vi Sagan om konungens återkomst. Den orkade jag inte se hela. Så har jag ju lekt i mitt gym en stund med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej lilla söta Freja!! Åhh vilken rolig blogg du har!! Faster Katja & farbror Kalle skrattar massor när vi läser:) Hoppas vi ses snart så vi kan busa & mysa lite! KRAM KRAM

Emelie Lund sa...

Håller med föregående talare - fantastiskt kul blogg! Keep it up!