måndag 10 mars 2008

En vanlig måndag



Hej hopp måndag!

Pigg och glad kl 06:00. Sugen på välling och mammas och pappas stora sköna säng.
Mamma var inte lika pigg. Nuförtiden blir jag trött så där vid 7-hugget på kvällen och vill då vakna lite tidigare än vad mamma föredrar. Hi hi...
Det är ju så mycket att se och lära om dagarna så energin tar ju slut framåt kvällen. Så är det bara. Hur som helst så har i varit ute på en långpromenad idag med Lucas och hans mamma. Det var så skönt i vagnen att jag somnade. Solen sken och fåglarna kvittrade...Zzzzzzzz...

Visst är jag söt i pappas keps?!


Mamma har ju börjat träna och har då överansträngt ena foten så det gick ju inte så fort idag. Men hon biter ihop och ska iväg i kväll igen. Igår red hon islandshäst och jag fick inte följa med! Det var första gången hon satt på en häst sen jag låg i magen. Hon ska nog köpa en häst snart om hon får bestämma. Jag håller med mamma men pappa håller nog på....pappa. Han tycker det räcker med 2 katter. Mamma vill ha en hund också men det blir inget med det säger pappa. Han är hård mot oss flickor men mjuk innerst inne :)



Gnägg gnägg..




1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha vad du är kul