måndag 25 februari 2008

Vad vore livet utan en gåstol?



Hej på er!
Efter en lång väntan har jag äntligen fått tid att skriva lite i min blogg. Jag har nämligen haft fullt upp att upptäcka huset på egen hand. Jag har lånat en rullator eller gåstol stol som det kallas, av min kompis Emil. Den är helt fantastisk! Jag kan liksom vara i köket och plötsligt befinner jag mig vid tv:n i vardagsrummet utan att mamma eller pappa har burit mig dit. Snacka om befrielse! Tack för en ny värld :)



Det var ju ett tag sen jag skrev så det har ju hänt en del sen sist. Jag har blivit lite äldre och lite klokare. Jag har kommit på ett nytt sätt att prata. Det låter typ som en blandning av Kalle Anka och ett UFO. Skönt gung! Tänk er mig i min stol, hänger lite i köket och snackar med mamma och pappa. Är inte det det coolaste??!




Snart är det sommar och jag har lovat att jag ska kunna gå själv utan hjälp av någon eller något.
Det kräver många timmars övning i gåstolen innan jag vågar släppa taget. Hur ska jag hinna med allt? Dagarna bara springer iväg och det är ju sååå mycket som ska göras....



Jag och tokpappa!



Hej då!

Inga kommentarer: