fredag 15 februari 2008

Anton var här!

Jag och Anton!

14/2-08


Alla hjärtansdag!

Idag fick vi besök av mammas barndomsvän Sara och hennes son Anton. Han är ca dubbelt så gammal som jag men det funkade bra ändå. Vi lekte i gymmet och pratade lite om livets väsentligheter. Vi tog även en kort promenad och tittade på Saras sommarstuga som inte är hennes längre. Den var fin tyckte jag. Sen blev Anton ledsen och ville inte åka vagn längre så vi gick tillbaka hem. Då sa han att han var hungrig och ville ha lite pasta. Gott tyckte han!
Anton och jag bestämde oss för att vi snart skulle träffas igen....

Puss och kram på alla hjärtansdag!






15/2-08

Idag kommer prästen som ska döpa mig hemma i en skål. Det ska bli spännande!
Hoppas hon är snäll och tar det försiktigt. Nu sitter pappa och spelar igenom massa fina låtar som han spelade och sjöng i kyrkan. Kanske blir det någon av dem på dopet:)

Idag har jag inte ont i magen längre. Igår fick jag katrinplommonpuré och messmör. Det gjorde susen ska jag säga. Pruttade som sjutton igår kväll, hi hi



To be continued..

Inga kommentarer: