måndag 4 februari 2008

Pappadag och annat!

3/2-08

Idag hade jag en pappadag. Dvs, pappa och jag var ensamma hemma hela dagen när mamma och Sara var i Kosta och shoppade. Vi hade det jättemysigt jag och pappa. Vi åt gröt, gick på promenad och lyssnade på musik. Jag hoppas det blir fler såna dagar för då kan mamma åka iväg och shoppa mer kläder till oss :) Pappa fick ett par jättefina jeans som mamma nästan inte köpte. Alltså, mamma la först fram ett par tjejjeans som hon hade provat men inte passade så bra till kassörskan, men som tur var så såg Sara att det var fel innan hon slog in dem och la i påsen. Mamma hade lagt bort pappas byxor och trodde att det var hans hon hade på armen. Ha ha, vilken virrig mamma jag har :)

Jag tar kort på mig själv som pappa brukar göra ;)




4/2-08

På tur till Köpstaden.
Jag och Lucas åkte en sväng till Köpstaden för mamma sa att jag behövde strumpor. Kul shopping...Not! När vi kom dit såg Lucas mamma att det var rea på massor av kläder. Typ 30 spänn för en tröja. Superbilligt ju! Så Lucas mamma köpte 9 bodys och ett par jeans för 300kr!!

Min mamma hittade inget på rean som passade mig utom ett par hängselbyxor som det var rea på fast det stod inte på. Surprise för mamma när hon kom till kassan! Så jag fick inte bara strumpor utan det blev lite annat åxå såklart. Mamma kan ju inte låte bli :) Jag är ju så söt i nya kläder!

När jag kom hem skulle jag äta POTATIS!! Va sjutton är det för mat??
Bläääää!!
Tack för matan mamma ;)

Jippi! Nu slapp jag äta mer potatis!



Mina nya grejer förresten! Ny hylla och matta. Fina va!?



Nu kommer pappa snart hem och då ska vi åka och handla mat.
Puss och kram jättegam!

Inga kommentarer: