onsdag 30 juli 2008

Lite smått & gott..

Nu om dagarna händer det saker mest hela tiden. Vi solar och badar, påtar i trädgården, åker och shoppar, grillar och träffar vänner. Det är urmysigt och här kommer några bildbevis =)
Grillfest med grannarna och finbesök från Skillingenäs!



Här ser vi gravida Lotta, sprattliga Freja (jag alltså), blinkade pappa och söta Lucas.



Mamma säger att fina flickor ska sitta rak i ryggen.
Duger detta?! (Emil tycker det är pyton ;))




Hjälper pappa med texten. Lika bra det!


Se så lång jag har blivit! Når ända upp till...ja..hit iaf!


Emellanåt måste man bli ren sägs det. Jag får fortfarande sitta i baljan utan bubbel och skum... Men lika glad är jag för det =D




Heeeeej...



Titta!!! Jag kan också göra fiskminen precis som mamma kan =)



Iiiiiiiiii....fy vad det var kallt i vattnet!! Stoooor badbalja!

Sommarsöt!




Bus med Lucas på stranden!


Klara färdiga gå....



...häng med farsan...vi rejsar till mamma..!

Måååål!
Jag vann!



Det blev några bilder till slut =)

Inga kommentarer: