måndag 14 juli 2008

En härlig helg hos farmor och farfar

Hasslö, here I come!
14/7
Vilken fantastik helg det har varit! Vi åkte till Hasslö redan på fredagen och jag fick vara hemma hos farfar när mamma och pappa åkte till Ronneby för pappa skulle spela på Tosiga bonnadagen. Det är en stor marknad som hålls varje år. Jag bestämde mig för att vara hemma med farfar istället. Vi var ute på en promenad och Signe följde också med. Sen kom farmor hem och jag fick gröt. Efter mycket lek och stoj somnade jag i deras stora säng och sov ända till morgonen....

Pappa och kollektivet på scen i Ronneby.

På lördagen var det Hasslöfestivalen som mamma och pappa ville gå på. Vi grillade och myste hela dagen och när mamma och pappa gick på festival var jag hemma med farmor och farfar och busade. Jag träffade en kompis som heter Julia som var kul att leka med :)


Tokig bild på mamma och pappa på fastivalen. Jag tror inte de var beredda. Hi hi..


Ännu tokigare bild på pappa, My, mamma och Kalle efter en omtumlande karuselltur.



Sen blev det söndag och vi skulle åka hem men först hann vi med en promenad runt Hasslö. Det är så mysigt att vara där! Jag saknar er redan, farmor och farfar! Och My, Katja och Kalle också så klart :)


Det som är tokigast är ju faktiskt att mamma och pappa bara tog bilder på mig när jag sitter i bilen. Vi får be farmor och farfar att skicka lite bilder på mig.

Min favvogrimas just nu! Ahhhhhh.... ha ha...

Jag glömde ju skriva att vi åkte på konsert när vi kom hem till Öland igen. Vi skulle ha sett Sanna Carlstedt men hon hade tappat rösten så vi fick lyssna på Johan Johansson istället.

Jag tyckte iofs att det var roligare att springa omkring med pappa men Johan var ju sövande iaf...

...så här trött blev man efter en stund..

Jag somnade till tonerna av "Vän av ordning" med Johan Johansson efter en mycket händelserik helg...god natt...

2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken sötis du är! Och snygg mamma och pappa har du också :o)

Freja sa...

Freja är allt en liten sötis och mamma och pappa försöker hänga på ;)