torsdag 3 april 2008

Synd om mig...

Mitt rum!
Ve och fasa för förkylning!
Snoret rinner och jag hatar att bli torkad runt näsan!

Åh mamma, jag är så trött...


..fortfarande trött..

Sen i måndags har jag varit sjuk och är nu på bättringsvägen. Jag sover ganska mycket om dagarna för det tycker mamma man ska göra när man är sjuk. Då blir man fortare frisk :)

Lite busig, grrrrr...

Tjena tjena!
Idag på morgonen, mitt i gröten, fick vi springa in till Louise för hennes mamma hade trillat och stukat foten. Stackars Karin, tur att vi var vakna. Det var lite spännande för de har en liten valp och en stor hund som sprang omkring och lekte. Vi tog hand om henne tills hennes mamma kom, som förresten fyller år idag. Grattis Karins mamma! Sen var det skönt att komma hem och äta gröt igen...


Efter gröt kommer gåstol!


På em när jag hade sovit lekte mamma och jag på mitt rum. Vi lekte med klossar, lilla hästen och stora krokodilen. Det var superskoj!

Lajbans med klossar!


Eller hur?!

Oj, där kom visst Zingha på snabbvisit!

Tokigt, hästen på huvudet!

Tillåt mig småle!


Host host, snyt och fräs!

3 kommentarer:

Sara sa...

Åh, du lilla Frejsan vad du växer...Och tänk att man kan vara så glad, trots att man är liten och förkyld, vilken kämpe!
Krya på dig sötnos!

Kramiz från dina gudföräldrar:-)

Kalle&Katja sa...

Snaaaaart kommer vi och passar dej!!! Ska bli så mysigt! :) Vi ska lära dej en massa strunt... ;)

Mysan sa...

Skräm inte upp stackarn med nån högfärdshosta bara ;). Om en vecka är det du och jag Frejs! Hej svejs!