söndag 14 december 2008

Nu är det jul igen!


Efter ett långt uppehåll är jag tillbaka! Just nu håller vi på att julstöka och vi är precis klara med julgranen. Den blev jättefin men det saknas en stjärna i toppen. Den måste inhandlas snarast! Annars är väl allt som vanligt.. Har varit lite förkyld i omgångar men det är som mamma säger, helt normalt i desssa tider. På dagis flyter det på bra. Blev förresten(nästan)biten i kinden när en polare skulle krama mig men jag hann ta mig därifrån. Puh, tur att man är snabb! Jag har lärt mig att gunga på min gunghäst och klättra fort i trappan. Har fått en framtand, ja.. den syns lite iaf =) Och snart kommer tomten...!
"Bjällerklang, bjällerklang.. Det var dingelidång..."
Freja Ibrahimovic
Ibland blir man bara trött...
Säg Cheezzz
Va då...ser ni nåt konstigt??
Jag ska vika en solros som farbror Kalle kan!
Du! Kom hit!
Alle man i båtarna...
...nu åker vi...!

Första dagen på dagis...Ser ni min fina väska? Den är självlysande i mörkret!
So long...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla söta Freja! Underbart skoj att få läsa om din vardag igen :) Moster saknar dig och mamma och pappa väldigt mycket, men julen lurar bakom hörnet, snart ses vi! Ha det så bra och var rädd om dig, puss och kram från moster och vi andra här ute på vischan.

Kalle&Katja sa...

*haha* ja att slå Kalle i att göra solrosor blir inte lätt! Dom får ta en tävling på julafton... *hihi* Kul med lite uppdatering på bloggen! Såå söt e hon godingen!!

Linda sa...

Vad stor hon har blivit gullungen!! Och lika söt om inte sötare också :o). Melle och jag är hemma i vanlig ordning, han är sjuk och jag vabbar!! Maginfluensa dessutom. Hoppas ni har det bra! Kram kram till er....

Freja sa...

Tack snälla för alla fina kommentarer! Jag ska försöka att skriva lite oftare men det är ju så mycket annat man måste lära sig nu =) Jag saknar er alla och hoppas vi syns snart! God Jul!

Evelinas blogg sa...

Grattis på namnsdagen!